Kobiety wytypowały najlepsze samochody roku 2011
Dziennikarki motoryzacyjne z całego świata ustaliły ranking Światowego Samochodu Kobiet Roku 2011. Na pierwszym miejscu, co jest zaskoczeniem - remis! BMW serii 5 oraz Citroen DS3.
![]() |
fot. BMW
|
![]() |
fot. Citroen
|
Czternaście sędzin wybrało swoją krótką listę samochodów (nie więcej niż siedem aut w kategorii). Głosowanie tajne wyłoniło zwycięzców.
Międzynarodowe biuro rachunkowości, Grant Thornton, badało wyniki napływające z Nowej Zelandii. Paul McCormick, dyrektor biura stwierdził że zwycięzcy w poszczególnych kategoriach nie byli trudni do wyłonienia. Problem stanowiła praktycznie równa ilość punktów dla dwóch głównych liderów: BMW serii 5 oraz Citroena DS3.
– Każdy sędzia głosował zgodnie z jego specjalistyczną wiedzą. Głosy były wyjątkowo zróżnicowane. Podczas gdy niektórzy sędziowie głosowali mocno w jednym segmencie ,w innym starali się nie zabierać zdania.
Tegoroczne trofea będą wykonane w Indiach – pod patronatem indyjskiej sędziny, Renuka Kirpalani. Zostaną one wyeksponowane w biurach zwycięskich firma samochodowych.
Certyfikaty zaprojektowane i wyprodukowane w Anglii przez Peartree Studios w Colerne, zostaną przekazane do przedstawicieli laureatów poszczególnych kategorii.
Sędzia Sandy Myhre z Nowej Zelandii zapowiedziała, że do listy jury w 2012 roku dołączą jeszcze dwie kobiety – po jednej z Chin i Australii.
– Nagrody te są unikalne na całym świecie i zyskują co raz większe uznanie. Zaczęliśmy od ośmiu sędziów w 2009 roku. Za rok liczba ta się podwoi co odzwierciedla znaczenie kobiecej perspektywy dla przemysłu motoryzacyjnego.
Światowy kobiecy rodzinny samochód roku 2011 to dla przykładu Volvo S60, a najbardziej sportowym kobiecym samochodem został Aston Martin Rapide (zaraz przed Audi TT).
Najnowsze
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
Czy nowa inwestycja drogowa w rejonie S7 za kilka miliardów złotych faktycznie odciąży ruch w Warszawie, czy tylko przesunie problem w inne miejsce? Mieszkańcy Bielan już teraz mają wątpliwości, a kierowcy tranzytowi mogą się rozczarować. -
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
Zostaw komentarz: